1. პროექტის სახელწოდება: ვენის კლასიკოსები.
2. პროექტის იდეა: ვიცოდეთ და უკეთესად შევისწავლოთ ვენის კლასიკური სკოლის კომპ-რთა ცხოვრება,მოღვაწეობა. დახასიათება სტილების,კულტურისა და ეპოქის მიხედვით.
3. პროექტის მიზნები: ინფორმაციის მოძიება.თანაკლასელებისადმი მუსიკოსთა შემოქ-ბის წარდგენა,მუსიკალერი ნაწარ-ბის გაანალიზება.
4. მოსწავლეთა ასაკი: 11 წელი
5. ვადები: 1 თვე.
6. მოსალოდნელი შედეგები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლე განსაზღვრავს პროექტის მიზანს,გეგმავს პროექტს და ანაწილებს ფუნქციებს,იძიებს თეორიულ მასალას,ქმნის რესურსს, კეთდება სლაიდები, ფოტო ალბომები,კედლის გაზეთები,ჟურნალები,აკეთებენ ანალიზს, ხდება პროექტის მომზადება,წარდგენა.
7. პროექტისთვის საჭირო რესურსები: მოძიებული, დამუშავებული ინფორმაცია კომპოზიტორთა შესახებ, კომპიუტერი,პროექტორი,ფორმატი,ფერადი ფანქრები,დაფა,ცარცი,მარკერი,მოძიებული აუდიო და ვიდეო მასალა.საჭირო აპარატურა პრეზენტაციის წარდგენის დროს.
8. პროექტის მსვლელობა: მოსწავლეები იყოფიან სამ ჯგუფად.პირველი ჯგუფი მუშაობს ჰაიდნზე.მეორე ჯგუფი მოცარტზე. მესამე ჯგუფი ბეთჰოვენზე.ასრულებენ სხვადასხვა აქტივობებს:ინფორმაციის მოძიება,აკეთებენ კედლის გაზეთებს,იძიებენ მუსიკალურ მასალებს. ხდება პარალელების და კავშირების დამყარება აღნიშნულ კომპ-რთა შემოქმედების.
9. საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი: ლიტერატურა,ისტორია.
10. პროექტის ხელმძღვანელი: ე.კოჩუაშვილი.
2. პროექტის იდეა: ვიცოდეთ და უკეთესად შევისწავლოთ ვენის კლასიკური სკოლის კომპ-რთა ცხოვრება,მოღვაწეობა. დახასიათება სტილების,კულტურისა და ეპოქის მიხედვით.
3. პროექტის მიზნები: ინფორმაციის მოძიება.თანაკლასელებისადმი მუსიკოსთა შემოქ-ბის წარდგენა,მუსიკალერი ნაწარ-ბის გაანალიზება.
4. მოსწავლეთა ასაკი: 11 წელი
5. ვადები: 1 თვე.
6. მოსალოდნელი შედეგები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლე განსაზღვრავს პროექტის მიზანს,გეგმავს პროექტს და ანაწილებს ფუნქციებს,იძიებს თეორიულ მასალას,ქმნის რესურსს, კეთდება სლაიდები, ფოტო ალბომები,კედლის გაზეთები,ჟურნალები,აკეთებენ ანალიზს, ხდება პროექტის მომზადება,წარდგენა.
7. პროექტისთვის საჭირო რესურსები: მოძიებული, დამუშავებული ინფორმაცია კომპოზიტორთა შესახებ, კომპიუტერი,პროექტორი,ფორმატი,ფერადი ფანქრები,დაფა,ცარცი,მარკერი,მოძიებული აუდიო და ვიდეო მასალა.საჭირო აპარატურა პრეზენტაციის წარდგენის დროს.
8. პროექტის მსვლელობა: მოსწავლეები იყოფიან სამ ჯგუფად.პირველი ჯგუფი მუშაობს ჰაიდნზე.მეორე ჯგუფი მოცარტზე. მესამე ჯგუფი ბეთჰოვენზე.ასრულებენ სხვადასხვა აქტივობებს:ინფორმაციის მოძიება,აკეთებენ კედლის გაზეთებს,იძიებენ მუსიკალურ მასალებს. ხდება პარალელების და კავშირების დამყარება აღნიშნულ კომპ-რთა შემოქმედების.
9. საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი: ლიტერატურა,ისტორია.
10. პროექტის ხელმძღვანელი: ე.კოჩუაშვილი.
No comments:
Post a Comment